מועדון לבת מצווה כניסה מלב ענק ושיר

תוכן עניינים

השאירו פרטים

כניסה מלב ענק כולל שיר ענק

העיר ראשון לציון מאפשרת לכולנו ליהנות מהיצע מגוון של מועדונים לבת מצווה יוקרתיים לצרכי קיום מסיבת בת  המצווה ובר המצווה. לאור העובדה כי עונת חגיגות המצוות לבני הנוער ברחבי ישראל נמצאת בעיצומה, החלטנו במערכת גל גפן לקחת צעד קדימה את הנושא ולמצוא את מועדון  לבת מצווה בראשון לציון הטוב ביותר בראשון לציון והסביבה, על מנת שגם הילדים שלכם ייהנו מהטוב ביותר ביום הגדול שלהם.

הכירו את  מועדון לבת מצווה בראשון לציון סקופסטאר, מועדון שמעמיד לרשותכם מתחם אירועים יוקרתי, נוצץ ומושקע, הכולל בתוכו את כל אפשרויות האירוח והפינוקים הקטנים והגדולים, ההופכים כל אירוע בת  מצווה או בר מצווה למסיבה הכי טובה שיש. במועדון תוכלו למצוא הכל, החל מצוות הפקה שיסייע לכם להרכיב ולתכנן את מסיבת בת/בר המצווה עליה תמיד חלמתם עבור הילדים שלכם.

בבדיקה שערכנו מצאנו כי חבילת השירות היא עשירה, מגוונת וכוללת עיצוב צעיר, תוסס ורענן, מערכת סאונד והגברה איכותית ומודרנית, מערכת תאורה מתקדמת בשליטה ממוחשבת, עמדת DJ דינמית וצבעונית, חבילת כיבוד עשירה ומגוונת בהתאמה אישית, סט שלם של עזרים להצגת מצגות וקליפים, לרבות מסכי ענק, חיבור עם אנשי מקצוע לצילום, מגנטים ואטרקציות ייחודיות, רקדנים ורקדניות מקצוענים שעושים שמח על רחבת הריקודים, הפעלות לבני הנוער והאורחים ומתקני בידור המפוזרים ברחבי המועדון, תותח אולטרה, זיקוקים ועוד שלל אטרקציות נוספות לבחירתכם.

כבר 22 שנה  שמועדון לבת מצווה בראשון לציון סקופסטאר משמש בית לחוגגים הצעירים ואחרי שאלפי לקוחות חגגו במקום, ההצלחה מדברת בעד עצמה. המועדון הוא בין המתקדמים מבחינת האטרקציות, החל מרחבת הריקודים שנבנתה בתלת ממ"ד, מופעי לייזרים שהגיעו במיוחד מחו"ל ועד העובדה שהילדים יכולים להתחפש לרובוטים והופכים לחלק מהאירוע. כמו כן, רחבת הריקודים שבנויה מזכוכית ייחודית, גורמת לך להרגיש, כאשר אתה דורך עליה, שאתה נמצא בגובה של 20 מטרים. בנוסף, סקופסטאר מציע מרחב מושלם הכולל מתחם קבלת פנים, מתחם אורחים ואוכל, מתחם ריקודים צבעוני ותוסס ומתחמים ייעודיים אחרים כמו מתקן השור הזועם, פינת בוק בת ובר מצווה, בר מתוק ,מפל שוקולד ,דוכן פופקורן ,ועוד.

המועדון, בניהולו של יוסי גרשון, שמחזיק בעשרות שנות ניסיון בהפקת אירועים, מסיבות וחיי לילה, בהחלט נותן מענה ייחודי לצורך של תושבי ראשון לציון והסביבה לחגוג אירועים ברמת הפקה גבוהה, בתפירה אישית ובהתאם לסטנדרטים הנהוגים. העובדה כי המועדון נבנה ועוצב בהשקעה רבה עם דגש על הטכנולוגיה החדישה והבטוחה ביותר.

מועדון סקופסטאר מציע מחירים אטרקטיביים ותחרותיים, המותאמים במיוחד לאירועי בת מצווה ובר מצווה, ממש כמו כל יתר רכיבי האירוע שתוכננו ונבנו במיוחד עבור סוג זה של אירועים. אז אם אתם חוגגים בקרוב בת מצווה או בר מצווה – מועדון סקופסטאר המרהיב מציג את כל האלמנטים והאטרקציות היישר מהמסיבות שאפשר לראות רק בחו"ל. מזל טוב!

כתובת: האצל 15 ראשון לציון.

0505313489

054-4379497

אתר: https://scoopstar.co.il/

מועדון לבת מצווה בראשון לציון – עיצובים שונים ומיוחדים!

בכל מועדון לבת מצווה בראשון לציון, אתם יכולים לראות שיש עיצוב שונה. לא כל המועדונים מעוצבים אותו הדבר, וכמובן שמועדון סקופסטאר מעוצב ברמה גבוה ביותר.

 

מועדוןסקופסטאר