מועדון לבת מצווה בתל אביב

תוכן עניינים

השאירו פרטים

הילדה הקטנה שלכם גדלה והנה היא כבר עוד מעט חוגגת בת מצווה. זוהי אבן דרך משמעותית בחייה של כל נערה ואם בחרתם לחגוג באירוע חגיגי, כדאי שתדעו כמה דברים חשובים.

איך מתכננים אירוע

את ההתחלה רצוי לעשות כמה חודשים מראש, לתכנן מראש את התקציב ולתאם ציפיות בין ההורים לחוגגת. ייתכן שתגלו כי יש פער גדול בין רצונותיה של נערת בת המצווה לבין האפשרויות התקציביות שלכם ולכן מומלץ להתכונן, לתאם ולהכין את הקרקע מבעוד מועד. לאחר שהתקציב ברור וידוע, סוכמו הפרטים ביניכם כמו מספר מוזמנים, האם אירוע משולב למשפחה וחבריה של הילדה, מה יכלול האירוע ומתי יערך, תוכלו להתחיל לחפש מועדון מתאים. 

הכול במקום אחד

ארגון אירוע כולל בחובו התעסקות עם המון פרטים קטנים, הרבה ספקים, תיאומים רבים מול גורמים שונים, חיפושים אחרי כל מיני נותני שירות ובעיקר כאב ראש אחד גדול. כדי להימנע מכל אלה, מועדון בת מצווה סקופסטאר מציע לכם עסקה הכוללת את הכול מהכול. המועדון מציע תפריט אוכל מותאם לילדים כמו המבורגרים, שניצלים, נקניקיות וצ'יפס, לצד חדר VIP למבוגרים עם תפריט עשיר ומגוון יותר. עמדות קינוחים וברים מתוקים, מפלי שוקולד ושפע אטרקציות לבחירה. תוכלו לסגור את הכול בפגישה אחת עם אנשי הייעוץ המקצועיים של סקופ סטאר. המועדון אף ידאג להסעות לאורחים המגיעים מרחוק כדי לעזור להם בהגעה לאירוע ללא פקקים, סידורי חניה ובלאגן. 

תל אביב יא-חביבי תל אביב

העיר היקרה ביותר בעולם, עיר ללא הפסקה, בירת התרבות של ישראל, המקום שכל תיירי העולם שואפים לבקר בו. כמה כתרים נקשרים לראשה של העיר הראשונה בגודלה בישראל. שפע האפשרויות הקולינריות לצד ההיצע התרבותי הנרחב, חוף הים לצד מגדלי העסקים, מרכזי הפנאי והשופינג, הבילוי והשווקים והצבעונים. נדמה כי אין דבר שאי אפשר למצוא בתל אביב. מיקומה המרכזי מאפשר גישה נוחה בתחבורה מכל סוג שהיא אם מתעלמים מהפקקים ובעיות החניה שבעיר התוססת. המרחק מתל אביב למועדון הסקופ סטאר בראשון לציון הוא 15 ק"מ וכחצי שעה נסיעה. 

מה עושים באירוע

מועדון סקופ סטאר מציע לחוגגות מגוון אפשרויות הכולל מכניסה מפוארת דרך לב מתפוצץ ועד לאטרקציות שונות שיהפכו את האירוע לבלתי נשכח. שולחנות משחק שונים, רצפת ריקודים תלת ממדית מוארת, עמדת צילומי סלפי עם נופי העולם, פינת שור זועם בסגנון רודיאו, דיג'יי מוצלח ועוד ועוד וכמובן עמדת קינוחים מפתיעה ומושלמת. 

קחו הכול בקלילות 

מועדון סקופ סטאר יעשה כל שבאפשרותו כדי לעזור לכם לארגן ולעבור אירוע מוצלח במיוחד, חשוב שתזכרו כי זוהי תקופה סוערת, הנערה שלכם בגיל ההתבגרות, אתם לחוצים מהיומיום וארגון האירוע ולכן חשוב לבצע סיעור מוחות וחשיבה משותפת עם צוות סקופ סטאר כדי לעבור בהצלחה את התקופה המרגשת ובסופה יתקיים האירוע המדהים.