מועדון לבת מצווה ברחובות

תוכן עניינים

השאירו פרטים

הילדה שלכם הגיעה לגיל בת מצווה ואתם נערכים לקראת החגיגה הגדולה. מי יוזמן? כמה אנשים יגיעו? מה תעשו ומה תלבשו. עבור החגיגה הזו יש לנו בשבילכם את המקום המושלם. 

ברחובות שלנו

את שמה כעיר מדע עשתה לה רחובות בזכות מכון ויצמן, בית החולים קפלן והפקולטה לחקלאות הנמצאים בעיר. לצד זה התפתח בה פארק מדע עתיר בחברות הייטק מהחשובות בתעשייה. חברות ההייטק הביאו איתן תושבים חדשים לעיר והאוכלוסייה גדלה ואיתם גם מרכזי התרבות, הפנאי והאוכל. לכן אפשר למצוא בעיר שפע של מסעדות וברים

העיר רחובות שוכנת בדרום המרכז וקרבתה לערים הגדולות ומרכזי התעסוקה משמעותית מאוד. בשל מיקומה המרכזי והסמיכות לראשון לציון, המרחק ממועדון סקופ סטאר בראשון לציון לרחובות הוא כ-15 ק"מ, בערך עשרים דקות, מה שמאפשר גישה נוחה לאורחים שלכם.

איך מתכננים אירוע בת מצווה

הדבר החשוב כשמתכוננים לאירוע כזה הוא לתכנן ולמצוא מקום שיאפשר לכם לעשות את האירוע הכי מושלם ונפלא לבת המצווה שלכם בלי לערער את התקציב המשפחתי יותר מדיי. במועדון סקופ סטאר נוכל להציע לכם חבילות שיכללו את כל מה שצריך לאירוע. 

מה יש במועדון

סקופסטאר מועדון בת מצווה והוא מציע מגוון רחב של אפשרויות, אטרקציות ופתרונות גם לילדים וגם להורים. אפשרויות מזון שילדים אוהבים כמו המבורגרים, נקניקיות, שניצלים, צ'יפס ובלי להסתבך יותר מדיי. למבוגרים אפשר להציע חדר פרטי שבו ייהנו מתפריט קצת עשיר יותר ומותאם למבוגרים. 

אטרקציות בכל מקום

בהתאם לתקציב נוכל להציע לכם מגוון רחב של אטרקציות לבחירתכם. הילדה תוכל להיכנס לאירוע בתוך לב מתפוצץ, האורחים ירקדו על רצפה תלת ממד מוארת בצבעי הדיסקו, תחרויות ריקוד בהנחיית רובוט לדים, שולחנות משחק, מאפרת בצבעים זרחניים, רקדנים מקצועיים ופינת רודיאו, כל אלה יעסיקו את הילדים לאורך כל המסיבה. 

אחרי האוכל ייהנו כולם מפינת קינוחים, שולחנות מתוקים ומפל שוקולד. למזכרת יוכלו הילדים והאורחים להצטלם בפינת סלפי עם נופים מכל העולם לפי בחירתם. זהו אירוע שלא יישכח במהרה והחוגגת הפרטית שלכם תזכור אותו לעד והיא תתמוגג בכל דקה בזמן האירוע המוצלח. 

אורחים מחוץ לעיר

כדי להקל על האורחים שלכם שמגיעים מרחוק, נוכל לעזור גם בהסעות מנקודת מפגש מרכזית שאליה יגיעו האורחים ובסיום האירוע יחזרו לשם. בלי להסתבך עם נהיגה בפקקים, חיפושי חניה או פתרונות הסעה אחרים, אנחנו נהיה שם בשביל לעזור לכם ולהם. 

מועדון שמבין אתכם

עם הניסיון הרב שיש לנו באירועי בת מצווה אנחנו מבינים כי ההתרגשות והלחץ עליכם גדולים מאוד ונעשה הכול כדי להקל ולמצוא יחד את הפתרונות המתאימים ביותר. גם מבחינת תקציב נשתדל להתאים לכם את החליפה שמתאימה לכם, תענה לכם על הצרכים ותעשה אתכם ואת כלת השמחה מאושרים.