מועדון לבת מצווה בפתח תקווה

תוכן עניינים

השאירו פרטים

בין כל ההתרגשות וההכנות לאירוע שכל ילדונת מחכה לו, צריך לדאוג גם למקום שבו אפשר יהיה לערוך את החגיגה. מועדון איכותי הפך להיות אלטרנטיבה אהובה על החוגגות ופתרון נוח להורים. 

הילדה שלכם חוגגת בת מצווה

מבחינתכם רק אתמול היא נולדה, אבל היא כבר חודשים רבים מתכננת את יום הולדת 12 שהוא הבת מצווה שלה. זהו אירוע חד פעמי שכל משפחה חוגגת בהתאם לאופי המשפחה, לרצון הילדה והתקציב העומד לרשותם. כדי לתכנן נכון רצוי להבין לפני הכול מהו התקציב לאירוע הזה, מי המוזמנים אליו ואיך מחלקים את עוגת התקציב לפי סדר העדיפויות שלכם ושל החוגגת. יש ילדות שיעדיפו שמלה ותסרוקת על פני אטרקציה נוספת ויש כאלה שירצו את האוכל הכי טעים ולא מעניין אותן מה ילבשו. לפני שאתם יוצאים להרפתקאות בת המצווה, תאמו ציפיות ביניכם לבין הילדה וזכרו להילחם על מה שחשוב ולשחרר במקום שההחלטות בו לא חשובות. 

חוגגים בפתח תקווה

פתח תקווה היא העיר החמישית בגודלה במדינת ישראל. יש הטוענים כי היא עיר משעממת המשמשת רק ללינה וידועה בבתי החולים הרבים שבה, אבל גם בפתח תקווה יש נוער ובנות שחוגגות בת מצווה ומיקומה הגאוגרפי של פתח תקווה מאפשר גישה נוחה להסעות למועדון בקלות. מועדון סקופ סטאר בראשון לציון נמצא במרחק של 21 ק"מ מפתח תקווה וחצי שעה נסיעה בסך הכול, כך שמדובר בנוחות מקסימלית. 

מקום שהוא הרבה יותר ממועדון

סקופסטאר מאפשר לכם לא לדאוג ולתת לנו לארגן לכם הכול. מהסעות לילדים ולאורחים לאירוע, דרך אטרקציות שיהפכו את האירוע שלכם לבלתי נשכח, אוכל טעים, מוזיקה איכותית, שתייה חופשית ובעיקר ראש שקט מדאגות וארגונים. אנחנו נעשה את הכול בשביל שהאירוע שלכם יצליח מעל המצופה.

אין סוף לרעיונות

הילדה שלכם רוצה את האירוע הכי מרשים ואתם רוצים להגשים לה את החלום. אצלינו בסקופ סטאר תוכלו לבחור מבין שלל האטרקציות המופלאות ולתת לחוגגת בת המצווה, לחבריה ולכל המוזמנים חוויה מרגשת ומוצלחת. אם הילדה שלכם רוצה להיכנס לאירוע מתוך לב או לרקוד על רצפה מוארת, אם אתם רוצים אטרקציה שהיא גם למבוגרים וגם לילדים, דוכני קינוחים שכמוהם לא ראיתם, אנחנו נדאג להכל. 

חדר VIP למבוגרים

אם אתם רוצים לחגוג יחד עם המשפחה או חברים של ההורים תוכלו ליהנות מחדר VIP למבוגרים שבו יוגש תפריט בוגר יותר, תיהנו משקט ועדיין תהיו חלק מהאירוע כולו. חדר ההורים מכיל עד שבעים מבוגרים. 

התאמה של התקציב לאירוע 

אנחנו מבינים כי אירוע בת מצווה יכול בקלות לצאת מפרופורציות התקציב וחשוב לנו לא לגרום לכם להוצאות מיותרות. עדכנו אותנו בתקציב העומד לרשותכם ואנחנו נתאים לכם את החבילה המתאימה מבחינת האירוע, מספר המוזמנים, הקולינריה ועוד. אנחנו מבטיחים שתהיו מרוצים וחשוב מכך, שילדת הבת מצווה שלכם תהיה מרוצה ומאושרת מהערב שלה.